OpenTower

SimTower'ı oynadıysanız başlığı görür görmez sevindiğinize eminim. Bir sürü paranız var ve inşaat sektöründesiniz, bir bina yapıyor ve yönetiyorsunuz. Kiraya veriyorsunuz, dükkan açıyorsunuz, müşterilerin sorunlarıyla ilgileniyorsunuz, temizlik - bakım işleriyle uğraşıyorsunuz. Çok eğleniyorsunuz oyunu oynarken. Bazen müşteriler / kiracılar sabrınızı taşırabiliyordu. Örneğin asansörlerin yoğunluğundan şikayet ediyorlardı bir ara eski kiracılarım, ben de onlara dedim ki size merdiven bile fazla ve merdivenleri kaldırdım, aradan uzun zaman geçtiği için kiracılarımın akıbeti hakkında daha fazla hatırlamıyorum, umurumda da değiller zaten baş belaları kirayı geciktirip dururlardı.

Sim ile başlayan ve yine aynı döneme ait bir çok oyun daha vardı ama oynadığım / sevdiğim bir bu vardı. Diğerlerine pek ısınamamıştım, ne yani çiftlik mi yöneteydim ya da koskoca bir şehrin sorumluluğunu mu alaydım.

OpenTower ise benim gibi birkaç kişinin keşke SimTower gibi bir oyun olsa da yine oynasak demesiyle ortaya çıkan yeni bir proje. Proje alfa öncesinde ve geliştiricileri her türlü yardıma seve seve açıklar. Programlamadan (C++ ve Lua) anlıyorsanız kod geliştirebilir veya farenize güveniyorsanız oyun içi grafikler oluşturabilirsiniz.


Bundan sonrası benim keşkelerimi içerir:
- 2B yerine tamamen 3B olsaydı, evire çevire mimari eserler ortaya çıkarsaydık, basitliğe, oynanırlığa ve zevk katsayısına zarar vermeden.
- İklimler, yalıtım, ısı, havalandırma, soğutma, elektrik kesintileri, su gitmeleri, doğal gaz hatlarında tıkanma.
- Doğal felaketlere karşı korunum, büyük soygunlar, güvenlik.
- ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Prince of Persia'nın Kaynak Kodları Yayınlandı

Dinozorus

Amazing Studio