Tuxpuck

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba diyorum tüm özgür oyun severlere. Askere gitmeden önce paketlemeyi düşünüyordum Tuxpuck'u ama askerden dönüşe kısmetmiş.


Tuxpuck zevkli bir hava hokeyi oyunu (Türkçe'de başkaa bir ismi de olabilir, bilemiyorum). Zevkli olmasının dışında oldukça da zor. Bu yönüyle sinirlerinizi bozma ihtimali var.

Kontrolleri fare ile sağlıyorsunuz ve rakibinizin gönderdiği topları karşılayarak monitörünüzün kırılmasını engellemeye çalışıyorsunuz. Oyunda iki rakibiniz var biri Tux diğeri ise Arcana ama isterseniz oyunu derlerlerken farklı bir resim dosyası koyarak farklı rakipler elde edebilirsiniz. Örneğin ben Pardusman'ı koydum Arcana yerine.


Oyunda aşağıdaki tuşlar yardımıyla gerekli ayarlamaları yapabilirsiniz (tuşlar ana menüde değil oyun esnasında çalışıyor):

F Tam ekranı aç / kapa
F1 Sesi aç / kapa
F5/F6 Fare hızını ayarlama

Oyunu yüklemek için anasayfasına bakabilirsiniz. Eğer Pardus 2008 kullanıyorsanız benim yapmış olduğum ve şu anda Devel'de bulunan paketi deneyebilirsiniz:

sudo pisi bi http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/maidis/tuxpuck/pspec.xml -d

İyi oyunlar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dinozorus

Amazing Studio

Prince of Persia'nın Kaynak Kodları Yayınlandı