İki Haftasonu Etkinliği

maidis'in önerisi üzerine şimdilik sadece ona gönderdiğim mail'i yayınlıyorum. Haftaiçi bir ara fırsat bulup konu üstüne biraz daha uzun bir yazı yazma fırsatı bulurum umarım.

-- Alıntı ---------------

Bu haftasonu çok hoş iki etkinlik var. Biri ludum dare 48 saatlik eğlencelik oyun programlama yarışması. Zaten eğlence amaçlı olduğu için herhangi bir dil, araç ya da platform sınırlaması yok. Daha doğrusu var da sınırlamadaki amaç fırsat eşitliği yaratmak olduğundan herkesin erişebileceği her şey serbest. Bir de takım olarak değil bireysel olarak katılabiliyoruz. Neyse detaylar sitede...

Diğeri de 7 günlük eğlencelik oyun programlama yarışması PyWeek. Python ve PyGame kullanıyoruz. Bireysel ya da istediğimiz boyutta takımlarla katılabiliyoruz. Başka bir şey bilmiyorum sitelerine 10 dk önce bakma fırsatım oldu.

Bir de Ludum Dare'ye Türkiye Demoscene'den katılanlar var, benim de oradan haberim oldu. Linux oyunlarının oranını ise bilemiyorum ama keyifli şeyler çıkıyormuş. Önümüzdeki seneler için de bu etkinlikleri takip etmekte yarar var.

-------------------------


Bir daha ki sefere daha erken haber vermek dileğiyle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Prince of Persia'nın Kaynak Kodları Yayınlandı

Dinozorus

Amazing Studio