QuantZ

Uzun bir süredir bilgisayarım bozuk olduğu için oyunlardan ve Penguenler de Oynar olmak üzere tüm günlüklerimden ayrı düşmek zorunda kaldım. Yazılarıyla burasını ıssız bir günlük izlenimden uzak tutan, canlı, cıvıl cıvıl inceleme ve tanıtımlarıyla okuyucularımızı gelişmelerden haberdar eden yazar arkadaşlarıma teşekkür ederim.

Benim tarafımda bunlar yaşanırken yazılımların özgür tarafında da oyunlarla ilgili güzel gelişmeler yaşandı. Anlatmayı kaçırdıklarımı daha sonra değinmek üzere bir süre daha erteleyip son havadislere geçmek istiyorum.

Kanadalı oyun firması Gamerizon yeni oyunları QuantZ'yi GNU/Linux'a aktarmaya başladı. Şu anda indirme bağlantıları geçici olarak çalışmadığı için oynama fırsatım olmadı ama oyun içi videolara bakınca oldukça eğlenceli bir dünyaya çağırıyor gibi görünüyor QuantZ bizi. GNU/Linux sürümünü şu anda ücretsiz olarak kullanıcılara sunan Gamerizon'un bizlerden tek ricası oyunun kendisini ve kurulumunu inceleyerek geri dönütte bulunmamız ve resmi sürümü için katkı vermemiz.



Detaylı bilgiler ve bir süre sonra güncelleneceğini tahmin ettiğim indirme bağlantıları için A New Game Comes To Linux And It's Not A FPS'ye ve QuantZ ported to Linux: please help us test the installation and the game'ye bakabilirsiniz. Daha sık olması dileğiyle, tekrar görüşelim.

Not: Söylemeyi unuttum, araya sıkıştırayım şunu da, Frozen Bubble sevenler kesin bir baksın.

Yorumlar

Anıl Özbek dedi ki…
Bağlantılardan da görebileceğiniz üzere oyun kapalı kaynak kod olarak geliştirilmektedir.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Prince of Persia'nın Kaynak Kodları Yayınlandı

Dinozorus

Amazing Studio