Ağustos déjà-vusu



Geçen sene yine Ağustos'ta, PyWeek ve Ludum Dare etkinliklerinin başlangıç günlerinin çakıştığı sırada bir duyuru yapmıştım. Evet, yarın hem 18. Ludum Dare, hem de 11. PyWeek başlıyor. Bu sefer bir gün önce duyurabildim, seneye bir hafta önce duyurabilmek ümidiyle.

Ludum Dare'de bir kaç değişiklik var, daha doğrusu yarışma kısmında değişen bir şey yok ama kuralları daha esnek olan bir de "Jam" versiyonu eklediler. Beni alakadar eden iki farklılık var. Birincisi "Jam"e birden fazla kişi katılabiliyoruz. Ben kardeşime grafik ve müzik yaptıracağım. İkincisi son ana kalıp ürünlerini yetiştiremeyenler pazartesi gününü de kullanarak en azından "jam"e girebiliyorlar. Bir kaç fark daha var, etkinlik sitesinden bakabilirsiniz. Bir de jam'de oylama, derecelendirme filan yok.

PyWeek'e dair hala pek bir fikrim yok. Kısaca pygame kütüphanesini kullanarak, tek kişi ya da bir kaç kişilik takımlarla, bir haftada, Ludum Dare'de olduğu gibi topluluğun oyları ile belirlenmiş bir konuda oyun yapma etkinliği.

Sırf Ludum Dare var diye cuma ve pazartesi izin kullanıyorum. Elimden geleni ardıma koymayacağım. Daha önce yazdığım gibi 48 saat zaman kolay kolay bulunmuyor ama iki günlüğüne de olsa bir topluluk atmosferi içinde farklı bir şeyler kodlayıp, grafik ve müzik gibi yetenekleriniz varsa onları konuşturmak için bulunmaz bir fırsat. Hem bu sefer Jam de var.

Katılmayı düşünen herkese iyi eğlenceler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dinozorus

Amazing Studio

Prince of Persia'nın Kaynak Kodları Yayınlandı