PCnet Piri Reis

Sıcaklar mıdır bilmiyorum yazmamı bu kadar zorlaştıran ama bu aralar çok az şey yazabiliyorum hem günlüklere hem de hayata. Bugün de açıkçası Penguenler de Oynar'a gireyim de bir şeyler yazayım gibi bir hevesim, isteğim yoktu. Ta ki telefonum çalana dek. Ne telefonu ya, bu devirde telefon mu kaldı. Choqok'u açana dek.

Choqok'u açtığımda on bin beş yüzüncü kez şu hatayla karşılaştım ve yine bu sorundan ne zaman kurtulacağımı düşündüm. O güzel günleri biraz daha bekleyebileceğim kararımda bir değişiklik yapmadan, hem identi.ca hem de Twitter üzerinden gelen yeni girdilere bakmaya başladım.

Ülgen Sarıkavak'tan gelen şu Twitter girdisi hemen dikkatimi çekti. Ülgen sağolsun, PCnet'in bu ay çıkan sayısındaki Piri Reis köşesinde Penguenler de Oynar'dan bahsedildiğini haber vermiş yazısında. Kendisi ayrıca istemem üzerine sayfanın güzel bir fotoğrafını da gönderdi bana :)
PCnet'te Penguenler de Oynar'dan bahsedilmesi, yabancı filmlerde Türkiye ismi geçince çoğumuzun hissettiği duyguya benzer bir duygu oluşturdu bende sevincin dışında.

PCnet ekibine ve okurlarına merhaba ve teşekkürler (teşekkürler kısmında Penguenler de Oynar yazarları da var, araya ekleyemedim ama parantezler ne güne duruyor). Sanırım bu işte Merve Gülbiçim'in payı da var, ona da ayrıca teşekkürlerimi iletirim :)

Çok daha güzel bir yazı olmalıydı bu ama eriyorum anlasana.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Prince of Persia'nın Kaynak Kodları Yayınlandı

Dinozorus

Amazing Studio